Nackspärr...

Gud i himlen vilket nackspärr jag har. Vaknade och vred på huvudet, och kände hur nåt hände i nacken...kramp!! Har proppat i mig tabletter, men det släpper inte så lätt...

Igår tog jag mig en liten tur till Uppsala. Väldigt skönt att shoppa helt själv, man blir väldigt effektiv... Jag betade systematiskt av min lista och var hemma inom fyra timmar!

Jag hittade ett svart parasoll till min altan, på Plantagen. Perfekt, för jag fick ju ett presentkort därifrån på min födelsedag. Tyvärr är ju inte vädret det bästa, så mina nya möbler och parasollet får stå i sina kartonger ett tag till...

Lite annat smått&gott:

    
     Romantiska dynor, som jag tänkte ha på min lilla "cafégrupp" på bron....

    
    En härlig duk, som jag oxå tänkte ha ute, men nu åkte den på köksbordet, och det blev ju riktigt bra!

    
     Ja ja....nån gång kanske man har blivit brun och fått rätt kropp för en bikini....

Igår kväll började det att snöa och himlen blev så otroligt vacker....

    

Den var allt annat än vacker imorse, när jag vaknade.....

    
     ...flera centimeter blötsnö och blåst... usch..

Mina växter frodas iaf...

    
    
Nu sitter jag och kolllar på Skellefteå-Brynäs på tv och väntar på att kycklingen i lergrytan ska bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0