Trädgårdsdax....

Idag sov jag länge...klev inte ur sängen förrän 9.30! Min kropp har nog börjat vänja sig vid min nya säng.

Jag köpte ju en ny säng i tisdags. Den förra som var 1.20m bred har nu Madde tagit in till Uppsala, där hon ska bo under hösten. Jag slog till på en 1.80´s kontinentalsäng. Underbart skön!

    
    
Jag blev ju tvungen att åka in till Ikea och köpa ett överkast och lite andra småprylar. Madde o Niklas var in dan innan och köpte en svart hylla till mig.....

    
     Jag köpte svarta skira gardiner oxå, så nu känns det riktigt mysigt och ombonat till hösten!

På Ikea sålde de orkideer för 49kr...

    

Hittade ett par boots som fick följa med hem....

    

Idag, lördag har jag varit ute i trädgården hela dan. Madde, Niklas o jag rensade o röjde i en slänt, som var totalt igenvuxen. Sen av bara farten klippte Madde o jag häcken på em.

    
     Usch så hemsk den såg ut.....

    
     Sådär ja! mycket bättre. Men oj vad det var jobbigt.....

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila i soffan ikväll.... Fick höra om en tragisk olycka idag, med dödlig utgång... Tyvärr kände jag killen...känns overkligt och sorgligt.... Tänk vad livet kan vända på ett ögonblick! Mina känslor kolliderade liksom i eftermiddags... Jag känner en enorm lycka över att jag själv mår så bra för tillfället, samtidigt som jag blev oerhört ledsen över att höra om olyckan.... Livet är inte rättvist! 






                                       



Kommentarer
Postat av: Pernillal

Ja det är verkligen inte rättvist!

2011-09-04 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0