Solsken

Vilket väder, rena sommarvärmen har vi haft här idag. Jag klippte gräset på em i shorts o linne och blev genomsvettig!

Jag fick ju överta Maddes lilla digitalkamera för ett tag sen, och jag har ännu inte lärt mig den riktigt...Det är ju inställningar hit och dit, som Madde har visat, men som jag inte kommer ihåg..hmm.... Iaf, idag försökte jag knäppa lite kort i solskenet...

    
    
    
    
     Det funkar väl..men jag får nog ta en lektion till...

Som så många andra, är jag för tillfället lite besatt av Worldfeud i min mobil. Alltså Alfapet online... Har förnärvarande tre spel igång.... Här är spelplanen just nu mellan Madde o mig:

                      
                      ....jodåå ...jag leder...än så länge....

Fick hem lite fräsha varor igår. Om man köper ett sånt här set, går en del till Rosa Bandet-insamlingen!

    
     Shampo och inpackning som luktar underbaaart....

Ikväll har vi repat oxå, faktiskt... Vi har ju en spelning imorrn kväll... Ska bli kul...Bara man slapp att kånka och bära och rigga...

Som vanligt när vi repar, hinkar vi oss en del kaffe, vilket resulterar i att jag blir speedad. Lär väl dröja innan jag kan somna...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Spela och spela!!Hur går det på unibet då?

2011-10-01 @ 20:33:12
Postat av: Anonym

Spela och spela!!Hur går det på unibet då?

2011-10-01 @ 20:33:54
Postat av: Annika

Haha..ja Unibet går inget vidare just nu...försökte härom dan, men det gick åt skogen... Har kommit av mig :)

2011-10-02 @ 11:13:31
Postat av: Pernillal

jättefina höstbilder!

2011-10-02 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0