Reklam..

Måste ju bara göra lite reklam för ELF's smink. Superbilligt och helt okej kvalite. Har under våren och sommaren använt deras mineralsmink bl.a. Nu fick jag härom veckan ett erbjudande om fri frakt vid köp över 10£. Jag kom till slut upp i den summan, fick lägga till en makeup-borste. Så för 111 svenska kronor fick jag allt detta:

    
     Två ögonskugg-set, ett bronzing powder,en borste och två plumping lipgloss...

I lördags fick jag smaka en supergod choklad hos Camilla... Var ju tvungen att testa den här hemma, och himmel vad den är smarrig:

    
     Mörk choklad med blåbär och mandel!! Rekommenderas...till ett glas rött..mmm...eller en kopp kaffe...

Annars går jag i väntans tider.... Snart borde årets Blossaglögg komma till bolaget...brukar vara runt den 1:a oktober!

Jag som hade tänkt kura i soffan ikväll och kolla på bönderna i Tv4...Nu är det tydligen Idol ist den här veckan...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick hem mitt paket från e.l.f idag. Passade på när det var halva priset på allt ;) deras Studio smink har riktigt bra kvalité :)

2011-09-28 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0