HK

Idag åkte Alex o jag in till stan för att jag skulle köpa en Harman Kardon högtalardocka till min iPhone. Precis en sån som Madde o jag gav Alex i studentpresent. Nu hade Media Markt sänkt priset rejält, så jag var bara tvungen att införskaffa en egen. Otroligt vilket bra ljud det är i den! Vi hämtade upp Madde oxå, hon var sugen på en, men blev snål i sista stund!

    


Efter det åkte vi till Ikea och käkade lunch och strosade omkring ett tag. Jag köpte i vanlig ordning värmeljus, stearinljus och blockljus. Är det nån som tänder mycket ljus på hösten och vintern, så är det jag....

På Citygross sa Madde att de sålde ljung för 5 kr/st.... Hmm, lät lite väl billigt... Vi åkte dit och så mycket till ljung var det väl inte...Små snustorra bleka tuvor, men jag köpte iaf 8st som jag tänkte försöka få liv i, med lite ny jord och vatten... Jag köpte 4st stora kraftiga ljungplantor här hemma på Ica igår, men de fick jag betala 120kr för!

    

    

    

I morse när jag klev upp kände jag att jag började få ont i halsen, och det blev värre på väg in till stan. Sen kände jag inte så mycket av det, förrän vi kom hem...då blev jag väldigt trött och frusen, så jag sov faktiskt en timme mellan sex och sju. Sen var Alex vrålhungrig, och jag var seg, så det fick bli hämtpizza! Nu på kvällen känns det som en begynnande förkylning...men men i morrn kanske det är borta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0