Westcoast

Så, har jag kommit hem från en weekend i Grebbestad! Lite blandat väder, men det har inte hindrat oss från att vara ute...

I fredags när jag vaknade var det minusgrader ute. Solen sken och marken var vit av frost. Jag tog mig en promenad tvärs över vägen till gravfältet!

    

    
     Imponerande stenar.....

    

Sen tog jag mig ner till hamnen....

    

    
     Bryggorna är helt folktomma nu....

    

    

Efter min hamnpromenad handlade jag lite och lagade sen mat i väntan på att Thomas skulle komma hem från jobbet. 

På lördagen var det blåsigt och grått, men vi trotsade vädret och gick upp på Stöberget.

    

    

     
     Tätt, tätt ligger husen...

Igår, söndag, åkte vi ut till Tjurpannan. Det var ju där, som den där filmregissören försvann mystiskt, för några veckor sen....
    

    

    

    

Det var den här helgen det.....
     

      

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Vackra bilder!

2011-10-25 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0