Höstpromenad

Madde och jag tog en promenad i det vackra höstvädret!
När vi kom hem lagade vi mat, som vi själva tyckte var i restaurangklass! Halvblodiga köttbitar med kryddstekt potatis....
Efter maten åkte vi till Uppsala. Madde skulle till lägenheten och jag hade sett en annons om en superbillig laptop. Alex följde med och det slutade med att jag köpte datorn, så nu premiärbloggar jag från den! Min gamla stationära dator håller på att dö...eller iaf mår den inget vidare. Det är väl för mycket skit i den....
Från det ena till det andra.... Det var ett väldigt mysko program på tv:n härom dan.... Nån sorts "gruppwrestling".....
Fullständigt obegripligt! Observera den kritvite mannen i klungan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0