Äntligen fredag

Åh vad skönt det var med sovmorgon i morse. Klev inte upp förrän halvnio ungefär. Efter frukost, dusch och hundrastning begav jag mig mot stan, för att möta upp Madde. Vi började vår shoppingdag på Ikea...Köpte en wokpanna o några doftljus...

Efter Ikea gick vi in på Skopunkten. Jag hade sett ett par snygga stövlar på reklamen, och de fick följa med hem. Madde hittade oxå ett par som hon fick som en tidig julklapp av mig!

Så här ser mina stövlar ut:

    

På H&M blev Madde glad i hatten...

    

Vi handlade mat på Citygross

    

Vi malde vår egna kaffeblandning:

    
     Mollbergs blandning valde jag.

Köpte även en orientalisk ljuslykta på Rusta. 

    

Nu väntar en massage av Madde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0