22 november

Jaha det var den här helgen det.... Jag har spenderat de senaste dagarna i Grebbestad! Lite gråmulet väder men väldigt varmt. I lördags var det 12 plusgrader ute, rena vårvärmen.

Jag kom iväg redan på torsdagsförmiddagen. Stannade en stund på Gränby och shoppade lite. Två tröjor och ett par jeans...en flaska vin och två flaskor glögg... 

Thomas mötte upp mig i Tanum när jag anlände vid femtiden, och där handlade vi lite mat till middagen. Stackar'n hade ju legat febersjuk några dagar, så det var nog bra att jag kom dit och lagade mat och värmde glögg... haha!

Vi var till Camilla och Bosse i lördags. Camilla fyllde år och vi bjöds på mat och dryck...

    

Söndagen blev en slappardag, och igår, måndag, startade jag min volvo och styrde kosan hemåt.

Det var då...under resan hem som jag började ana oråd.... Hade jag verkligen fått med mig allt hem? Försökte förtränga alla såna tankar, men de besannades när jag på em började packa upp min bag.....

KATASTROF!!! Jag hade glömt en nessecär med allt mitt smink, och en nessecär med nästan alla mina smycken....Bl.a det här halsbandet som jag köpte på Tradera förra veckan....

    
     Surt...men vad göra....känns helskumt att vara utan smink. Hittade en gammal halvt torkad mascara i en låda... Och vi som har en spelning på lördag! MADDE...KOM HEM OCH LÅNA UT LITE SPACKEL!!

I-landsproblem...jag vet.....

Iaf har jag konstaterat att de tillverkar en av de godaste julmuster jag smakat i Grebbestad. Köpte hem ett gäng:

    

Nu är det så att jag kommer att åka neröver igen om en dryg vecka, då får jag tillbaka mitt smink, och ska nog slå till på en hel back med must...Så det så!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0