10 november

För ett år sedan var det full vinter här. Den 9 november vräkte snön ner och låg kvar i flera månader. Nu är det milt och grönt ute, och jag älskar det! Vill absolut inte ha snö och kyla än. För min del skulle det räcka med lite frost så att det blev lite ljusare....



Den här bilden tog jag för ett år sen....

Veckorna rullar på som vanligt. Thomas var hos mig i helgen och vi var väldigt duktiga och effektiva. Vi rensade ur mitt s.k garage och ett rum i källaren. Två vändor till sopstationen med fullastad kärra blev det! Men gud vilken befrielse när det var gjort. Känns som en stor tyngd har lättat.... Vi hade en otrolig hjälp av Magnus och Carl oxå, tack för det!

Annars var det en lugn helg med mat och vin och glögg! Madde var hemma, så vi fick lite massage av henne.

Nu ska jag jobba några timmar till, sen tar jag helg! Har inget speciellt planerat, kanske blir det en tur till stan med Alex, och då kanske vi kan träffa Madde oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0