Tisdag 10 maj

Tisdag kväll och jag har precis kommit hem från en hundpromenad med påföljande fika hos Anna. Dessutom har jag tryckt i mig en portion hemgjord glass nyss. Madde gjorde glass på em, med hjortronvin i!

Och sommarvärmen håller i sig....

Apropå det...när jag gick hem ifrån Anna, tänkte jag att det är så himla fint när allt precis har slagit ut och är "ljusgrönt"...  Det var ju inte alls så längesen som jag gick samma väg i snöstorm och elände....



Fy för fan...det var då....



Det kan ju vara mysigt med snö ibland...men jag gillar helt klart våren och sommaren bättre....





Sitter och lyssnar på Lady Gagas nya låt just nu..."The edge of glory" fan vad bra den är...alla hennes låtar är bra, man blir otroligt partysugen!

Har haft två fullbokade arbetsdagar hittills, mycket bra, mycket bra....resten av veckan ser ut att bli likadan :))

På lördag har vi en spelning...hmm...ett rep (!) har vi hunnit med, men det går säkert bra.


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Bra A, fortsätt med att göra dina klipp, så blir det klirr i kassen till Siljarocken! Det närmar sig! Håller med om att tiden går fort, inte länge sedan vi bestämde oss för den här lilla båttrippen! å nu är det "The finalcountdown"!

2011-05-11 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0