Sing Haleluja!!

Ännu en helg har passerat. Ännu en helg med på tok för lite sömn...men vansinnigt rolig!

I fredags spelade vi på Gullan's igen. Den här gången var det lite mindre folk där, men vi var taggade och hade jättekul! 

    

    

    

    
     Jimmy lyckades spela av två strängar....

Det blev en sen kväll...eller tidig morgon... Vaknade och var oerhört hes...måste ha skrikigt högt...

Igår lördag, fyllde Madeleine 21 år! Vi firade henne på em, och hon hade gjort en supergod tårta. 

Vid åttatiden cyklade jag över till Anna där det var lite grillpartaj. Hennes dotter Linnea fyller nämligen år på samma dag! 

Det droppade in fler och fler människor under kvällen. Alla skulle gå ner till IP och dansen. Jag skulle inte dit hade jag bestämt, så jag hade inte ens tagit med några pengar...Men i vanlig ordning så kom jag på andra tankar....

Hem med cykeln och in och hämta pengar. Madde hade kompisar hemma på lite förfest, och en del av dem träffade jag senare på dansen, men Madde missade jag.

Efter dansen gick vi tillbaks till Anna, och där förrättade Pelle och jag en nattvard igen... Hahaha...helt otroligt att vilt främmande människor knäböjer och låter sig välsignas av två utklädda galningar!!

Rösten försvann mer och mer...nu är den i princip obefintlig... Inte bra, när jag ska jobba i morrn...

Idag sov jag ut till halvtolv ungefär. Lite trött men annars mådde jag prima. Madde och jag hade ju bestämt att vi skulle åka in till stan och handla lite inför studentfirandet, så vid ettiden kom vi iväg. Kom hem vid fem och gick och la mig och sov en stund! Nu är det bara att ladda om inför onsdagens studentfirande!

    


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0