Silja Rock!

Om man säger att ett gott skratt förlänger livet, kommer jag att bli skitgammal!!

    
Ja! Så här var det.... Annalena, Matte och jag tog tåget till Uppsala..

    

Där mötte vi upp Pernilla och Tomas vid bussen, som tog oss till Värtahamnen.

Efter hyttinspektion, förpassade vi snabbt upp oss på soldäck, där ett coverband underhöll.

    

    
     -Yeahh!!

    
    
    
    
     Det var roligt nästan jämnt!

    
     Pelles kompis Kennet....!?

    
     Vi åt och vi åt...och vi drack och vi drack!

    

    
     På väg att lämna Stockholms skärgård.

    
    
     Ute på öppet hav...i aktern...
   
    
     ..och i fören hittade vi underbara sittplatser i baren...Vilken utsikt!

    
     
Nu åkte vi ju inte på den resan bara för att äta och dricka...nej det var ju faktiskt en rock-kryssning. Så vi hade fullt sjå att springa mellan scenerna och lyssna på alla band...

    
     Skinny Molly!

    
     98 Oktan!

     
    
     John Lindbergs Trio!

    
     Bojen Allstars!
     

Lördagen spenderades i Helsingfors. Men efter en kort vandring på stan utan shopping gick vi tillbaks till båten och soldäck...
     
    

Framåt eftermiddan började man piggna till igen...och när båten avgick klockan fem hade vi bokat bord i buffen igen! 

    
     Här demonstrerar Pernilla hur det ser ut när Optikerförbundet har konferens...Tjocka linser i...som även jag fick prova på....

    
     
    
     De hade så små skedar....

Glada i hatten:

    
    

    

     

Nu är det måndag och en ny arbetsvecka...jag tog lite sovmorgon, men ska alldeles strax börja jobba... Jag är fortfarande trött, men skyller på lågtrycket ute.....

Iaf har jag haft en helt otrolig helg! Tack kära vänner för att ni finns, och för att ni är ni! Ser redan fram emot nästa års Silja Rock!

    
    
    
    
     

    


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Rock on!

2011-05-23 @ 17:00:14
Postat av: Wilma - FOTOBLOGG

Fin blogg du har!

Följa varandra via blogglovin??



PS: Superfina bilder! :D

2011-05-24 @ 12:36:00
Postat av: Wilma - FOTOBLOGG

Bloggen jag har: www.imagons.blogg.se

2011-05-24 @ 12:36:28
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0