Present...

Igår vid femtiden, kom Madde och Niklas hem från Ramundberget! Nu är flocken återigen samlad för ett tag... Hela huset är belamrat med väskor, kläder, kassar och skor... Nu på lunchen fick de ett ryck och åkte till sopstationen. Madde rensade bland sin kläder och jag kunde skicka med diverse kartonger, förpackningar och annat skräp! Gud vad skönt att bli av med :)

    
     Ajöss med detta!


Jag fick en present av Madde oxå...

    
     ...ett par läsglasögon från DollarStore! Hela 20kr kostade de..

Nu var de i starkaste laget, så jag vet inte om jag kan eller vill använda dom...


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Det är snyggt med glasögon tycker jag! det finns så många snygga & billiga, bara att handla!

2011-05-04 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0