Nej men vad oväntat....

Tänk att det aldrig slår fel! Varje år, den här tiden är jag superstressad och krasslig... Just nu är det som en bikupa i skallen och halsen värker. Var tvungen att ta en powernap på lunchen t. o m... Har tusen, miljoner saker som ska göras till helgen och nästa vecka och så är jag så trött så att jag knappt kan stå upp...
VARFÖR kan jag inte leva i nuet, utan måste gå och stressa upp mig för saker som ska ske nästa vecka?
Jag har åkt till Ica två kvällar i rad, för att jag glömde hälften första gången.  Det känns som jag håller på att bli senil.
Måste städa...måste tvätta...måste handla...måste köpa presenter... måste ...måste...zzzzzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0