Fredag..

...den 13:e. Ja men ingen större olycka har hänt...inte hos mig iaf...värre för grannarna. När vi kom hem från stan idag på em såg vi hur det rykte nåt hemskt ur deras skorsten. Det luktade ända in till oss, och jag tyckte det såg konstigt ut. Efter ett tag kom en bil från räddningstjänsten dit med blåljus, och strax efter kom en buss, och tre brandbilar....

    
     Nyfikna? -Javisst, sällan det händer nåt här en fredagkväll....

    

    
     De verkade ha läget under kontroll, och åkte efter nån timme...

Det var det,det! Som sagt Madde och jag åkte in till stan och mötte upp Alex. Vi fick tag i skjorta och slips till studenten. Skönt att det är klart!

Hade ju velat ha nåt snyggt åt mig själv, men blev snål och hittade inget...Jag som ska på kryssning nästa helg, vad ska jag ta på mig då?

Köpte iaf ett skärmskydd till mobilen. Kostade på mig ett som det är livstids garanti på. Utvecklat för det militära, det ni!

    

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Finland-Ryssland ...

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du behöver ju inte fundera över kryssningsklädsel, du ska ju ha nunnedräkten.. :)

2011-05-14 @ 01:27:11
Postat av: Annika

Haha...nja det beror ju på...om du tar prästkappan ;)

2011-05-14 @ 09:07:20
Postat av: Pernillal

Annars funderar jag på paradisdräkten, hänger Ni på Ni kristliga?!

2011-05-14 @ 10:21:29
Postat av: Pernillal

Ta paradisdräkten! Jag gör det om Ni hänger på!

2011-05-14 @ 10:27:33
Postat av: Annika

Hahahaha....jag tror dig Pernilla!

2011-05-14 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0