Usch....

I måndags em fick jag helt plötsligt ont i halsen. Det kom på en sekund. Sen på natten började jag känna mig allmänt sjuk och igår morse vaknade jag med feber... Bara att proppa i sig alvedon och jobba ändå...

                                               

Det var skitjobbigt, men jag överlevde. Värst är när alvedonen håller på att gå ur kroppen och feberfrossan kommer...BRRR!!! Sällan man fryser så man skakar, men det gjorde jag igår. Inatt vaknade jag kl.3 och frös igen..
Tog tabletter igen och vaknade feberfri. Har jobbat lite mindre idag, för Madde och Niklas kom ju hit ifrån Halmstad på em. Jag har fortfarande sjukt ont i halsen, men ingen feber....tror jag...

Som sagt Madde och Niklas gästspelar här inatt...imorrn tar de Maddes bil och far tillbaks till Ramund... men det dröjer ju bara en vecka tills vi ses igen, då Alex och jag tänkte hälsa på där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0