Onsdag

Tänk, i morse när jag som vanligt klev upp vid halvsju, var det ljust ute! Så mycket gladare och piggar man blir av ljuset... Det var drygt 10 minus men solsken när jag gick på promenad, men sen på lunchen när jag hämtade posten, droppade det rejält från taket! Härligt!

Idag har Alex haft ledigt från skolan. Jag slutade jobba lite tidigare, och när jag kom upp höll han på att städa sitt rum....Kors i taket! Han kan om han vill...

Jag föreslog att vi skulle åka ner till möbelaffär'n och köpa en lampa till hans fönster, och det ville han... Kors i
taket!

Han hittade en liten fönsterlampa, och jag hittade en liten skylt:

    

Jag hittade även ny lykta att ha på bron, då min nuvarande har ett sprucket glas...

    

Nu har onsdagen snart passerat, en jobbardag till, sen är det helg igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0