Lördag 26 mars

Det blev en lång och händelserik lördag. På fm gick Anna och jag ut med hundarna på ängarna. Det gick jättebra att gå på skaren, och hundarna fick springa lösa.

    

    

Vid tolvtiden kom syrran med familj. Vi satte oss i bilarna och styrde kosan mot Gävle. Där gick vi först och käkade på en restaurang som heter "Helt enkelt". Skitgod mat, mysig lokal och supertrevlig personal!

Sen gick vi till Folkets Hus, där vi kollade på Småstadsliv's föreställning. Det var bland det roligaste jag sett, man skrattade konstant. Lagom långt och extremt roliga sketcher...

    
     Johanna och Agneta

    
     Johanna och Ingemar...

    
     Stånk-Tommy

När vi kom hem, bytte jag om och anslöt mig till Pelle o Anna. Efter en bit pizza och lite vin kom Alex och skjutsade oss till Östhammar. Lite förfest hemma hos Annas dotter Linnea,sen gick vi ner till Bowlan, där Bad Influence skulle spela.

    

Under hemresan hade vi gått över till sommartid, så jag tror jag kom i säng vid fyrasnåret....

Dagen idag har varit seg....

    
     Kors i taket!

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Helt enkelt var vi till i sommras, vi gillade det också!

2011-03-28 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0