Jaha...

4 rätt är vad mitt supersystem på v75 gav... Jävla hästar att inte springa som jag vill!!

                                     

För övrigt har jag drabbats av en "el-förbannelse"....Tv'n går ibland..om man knackar lite på elektroderna ibland... Igår kväll gick den tills vi stängde av den, och hela förmiddan har jag kollat på skid-VM. Stängde av för att åka till affär'n, och sen har den naturligtvis inte velat starta...

Hemtelefonen la' mystiskt av på fm.. Gjorde en felanmälan på Telias hemsida. På em testade jag, och då fick jag helt plötsligt ton. Ringde Susanne, men i vårat samtal hörde vi uppringningar och samtal från andra....kusligt... Vi övergick till att fortsätta vårt samtal via mobilerna...

Sen skulle jag sätta mig vid datorn en stund...som om den skulle fungera smärtfritt? ICKE!! Tre (3) gånger fick jag försöka starta den innan den gick igång.... Nåt mystiskt är det! 

       

Hade behövt köra en omgång tvätt idag, men vågar fan inte starta tvättmaskinen....

Vad har jag gjort för att behöva gå igenom dessa prövningar?

Alex har åkt på en egen prövning....nämligen en studentkryssnig! Jag säger som Madde:
-Jag skulle inte vilja städa på den båten....

       

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Det värsta är nog att hon inte skulle vilja städa efter siljarocken heller! Undrar om du drabbats av en elförbannelse? Skriv något gott om vattenfall kanske det vänder, eller kontakta en elektriker!

2011-03-06 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0