Hijazz

Igår kväll  tog syrran och jag tåget in till Uppsala. Där rundade vi hörnet av resecentrum och klev in på Bistro & cafe Hijazz. Min kompis Carina var där och sjöng, tillsammans med ett band. Jättetrevligt var det. De sjöng låtar av Totta Näslund, Roffe Wickström och egna låtar bl.a.... Lite blues, lite visor, lite rock!

             
              Min dåliga kamera....

Carina hade skrivit en låt själv som var såå vacker, jag satt ju inte längst fram så det blev väl inte så bra flmat, men ni kan ju lyssna iaf...




Jag hann inte käka nån middag innan vi åkte, så jag beställde in fetaostfyllda lammfärsbiffar. Satan vad de var starka...tur vi hade en flaska rött att skölja ner med!

Idag är jag ledig och ska bege mig in till stan igen. Madde har ju köpt en tv som jag ska hämta upp där. Funderar starkt på att införskaffa mig en själv oxå, fast en annan modell...hmm... Det börjar bli liite jobbigt att kolla på den gamla 14tums teven..... Så vem vet...kanske volvon är fullastad av 42tummare när jag åker hem....

Imorrn smäller det....då ska Alex få utnyttja sin födelsedagspresent...Vi ska nämligen in till Gävle och gå på "Småstadslivs" föreställning på Folkets Hus! De är ju totalt sanslösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0