Game over

Matchen är över.... Annika vs Lovis 1-0. Igår lördag, hade jag hämtat tillräckligt mycket kraft för att bjuda in Lovis till match, nämligen trimning av hennes päls! Det är inte det lättaste eller det roligaste... Men som alltid går jag segrande ur striden, fast igår gav jag upp lite innan slutsignalen, då mitt humör inte var det bästa....

    
     Envis liten sak det här.....

När jag släppte ut henne efteråt fick hon sitt sedvanliga "ryck"..
  
    

Det var ju ett strålande vårväder igår. Efter trimning och promenad satte jag mig på en stol ute på altanen.

    

    
     Såååå härligt....

Alex och Jesper drog till stan för att gå på bio. Jag blev akut hungrig, och tänkte på vad Madde skrev härom dan...att de skulle äta broccoligratäng...guud va gott... Så det blev en liten broccoligratäng för mig med.

    
     Till den hade jag en laxkotlett med pesto på...mumsfillibabba!!!

Kvällen tillbringade jag i soffan med ett glas rött, och melodifestivalen.... Som ALLTID är samma tråkiga historia...utom pausunderhållningen... Återigen var den bäst... Förra årets "mesiga" bidrag i hårdrockstappning!

    

Nu är det söndag fm, och faktiskt, håller solen på att kika fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0