Blodgivning

Idag var det dags att donera lite av mitt blod igen, närmare bestämt 4,5 dl... Det gick på rekordtid. Det formligen sprutade ur mig, så de fick säga åt mig att inte krama skumgummibiten.... Jag var nästan färdig innan det gått 4 minuter, och det är tydligen inte så bra. Hjärnan kan få fel signal om att det pågår en stor blödning i kroppen..hmm!?

Som present valde jag en triss- och en tia-lott...har dock inte skrapat de än... Idag fick man även ett lypsyl med körsbärssmak...

    
     
De sedvanliga järntabletterna fick jag oxå... Tyvärr är jag urdålig på att komma ihåg att ta dom... Kollade i mitt skåp när jag kom hem:

    
     Jojo, här finns det piller.....




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0