Midsommar!

Nu har vi firat midsommar rejält här hemma hos mig. I tre dagar har det varit party och full fart! Har väl sällan haft så kul, kan jag säga. På självaste midsommaraftonen var det fest med tema: Pirater och karibien.

    
     Dukat o klart på däck! Piratvimplarna blåser så de nästan inte syns!

    
     Nödöl: Vid behov,slit sönder plasten!!

    

     Hela det glada gänget samlat....

    


    
     Haha, vilka sjöbusar!

    
     Det fanns fler....

Vi hade ordnat med en femkamp, som blev väldigt lyckad! Alla tävlande gav järnet...eller åtminstone tog sig ett järn!

    

    
     Domarn dömer!

    

    
     Här pågår: Spotta grodor!

Vi hade vansinnigt kul allihopa, gammal som ung... Inga större missöden inträffade, nån stol som brakade, men lite svinn får man räkna med:)

Dagen efter kvällen före:

    
    

Nu har helgen övergått till vardag och det är dags att återgå till det normala.

Men jag kommer sent att glömma denna midsommarhelg. Nog en av mina bästa någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0