Luktar gott...

Idag hämtade jag ut ett paket från Yves Rocher. Det var väl 10-15 år sen, minst, sen man beställde nåt från den firman. Men för ett par veckor sen kom ett sånt där reklamblad från dom i min brevlåda. På bladet fanns en flik som man skulle lyfta på, och där var deras nya parfymdoft sprayad. Jag blev helt knockad av doften. Helt i min smak, lite söt och blommig. Kunde inte låta bli att beställa den och två andra småsaker...

    
     Flowerparty...

Har varit till Lidl nu ikväll och inhandlat diverse grejer till midsommaraftonens galenskaper... Fattas en del fortfarande, men det är ju en dryg vecka kvar, och en del matvaror är ju färskvaror, så det får vänta!

Min klädmundering för midsommarafton är nu fixad och klar...blir nåt helt extravagant,kan jag säga...med tanke på att vi har ett tema... kommer väl bilder sen...

Gud vad jag doftar gott.....Haha..jag kan inte låta bli att lukta på mig själv...hahaha.. Flowerparty....

Den begynnande fullmånen har gjort mig sömnlös i ett par nätter nu... Så egentligen borde jag somna av ren utmattning ikväll...

Imorgon sista arbetsdan för veckan...ska väl gå det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0