Hoppsan!

Tänk vad det är kul med spontana infall! Igår blev det helt plötsligt världens partaj här hemma hos mig. Jag som inte hade ett dugg planerat, utan tänkte väl mest titta på tv....

Helt plötsligt var vi elva personer här, inklusive några ungdomar! Herregud, vad vi hade skoj. Det syntes om inte annat på fm, när jag masade mig upp för ett par alvedon.... Tomma vinkartonger och flaskor, burkar, glas o.dyl...  men det ska väl synas att man haft roligt!

Vilka trevliga vänner jag har runt omkring mig, fick en ny vän igår med, Maria, helmysig tjej! I samma bransch som mig, dessutom...

Alex o Jesper drog redan vid fem-tiden på morgonen mot Mantorp... Undrar om de fick sova nåt överhuvudtaget? 
Jaja, de har iaf kommit hem nu, trötta, men nöjda med dagen... Jag har pendlat mellan soffan,sängen, datorn och diskbänken...

Nu är det bara att ladda inför midsommar!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ja satan i gatan vilken rolig kväll det blev! Ur ingenting! Leve spontaniteten! :)

2011-06-19 @ 01:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0