I'm back...

Tillbaka till vardagen och jobbet....men bara tre arbetsdagar kvar, sen är det semester!!

Jag har haft en underbar vistelse i Grebbestad. Bra väder, för det mesta, ljuvligt god mat och dryck, men framförallt underbart sällskap! Har träffat många trevliga och roliga människor....

I torsdags när jag anlände, stack vi direkt ner på byn och inhandlade färska räkor och vitt vin!

    

    

Här kommer lite blandade bilder:

    

    

    

    
     Jag beställde pocherad rödtunga....den var god!

I lördags var det den årliga karnevalen i Grebbestad!

    

Ja som sagt inte mycket som slår denna helg...men om ett par veckor är jag tillbaks där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0