Fredag

Vilken otrolig värme vi haft denna vecka! Tråkigt att jobba, och olidligt att sova. Runt 30 grader har jag konstant i mitt sovrum. Fast jag vill egentligen inte klaga...tänk så jag fryser på vintern....

Idag är jag iaf ledig, eftersom det är fredag. Sov lite halvknackigt i natt, men somnade om i gryningen och vaknade av telefonen halvtio(!!) Åt frukost ute och pratade lite i telefonen med både syrran och Anna. Anna o Pelle skulle till hembageriet i Österby för att hämta Matilda, som jobbade till två. De tänkte åka dit lite före för att käka lunch där. Jag hakade på och har nyss kommit hem, mätt och belåten.

Just nu är det lite grått ute, 26 grader o oerhört kvavt. Jag tog en liten siesta i en solstol och började nysa...Varje gång jag nyser, eller låter på nåt annorlunda sätt, blir Lovis orolig. Hahaha...vad rolig hon såg ut när hon rusade ut på bron och stack fram skallen....

    
     -Ingen fara Lovis, bara matte som nyser!

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting.....så skönt så.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0