Vatten..förbannadejävla..fall....

Efter en skön sovmorgon, följde jag med Susanne en snabbis till stan. När jag kom hem, mitt på dan var det underbart väder. Kallt men soligt. Ringde till Anna för att höra om hon ville med på en promenad. Det visade sig att hon redan var ute och gick, men hon vände, och mötte mig och hundarna. 

    

    

    
     17 minusgrader, men jag frös inte....

Sen gick vi hem till Anna och drack kaffe!

Nu skulle jag städa när jag kom hem tänkte jag...men så mycket har det inte blivit gjort. Lite dammsugning och småplock....är ju en dag i morgon med....

Alex har ont i halsen och hostar...hmm...långlivade bacillusker....

Just ja...igår kom den.....

    
     ....som jag fruktat....den var inte rolig.... Fy för fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0