Sjukhus...igen

Ja det här börjar bli en följetong - Alex influensa. Fortfarande febrig,hostig och superhängig! I lördags sa läkaren att vi ger det två dar. Om det inte är bättre på måndag så kom hit så får han antibiotika! Jaha, vad gör man när ungen då är febrig idag. Jo jag ringde sjukhuset. Och det var ju lättare sagt än gjort. Förbannade telefonsvarare,hit och dit! Vet inte hur länge jag trasslade,men till slut kom jag så långt att jag fick knappa in mitt telnr.....Efter ett tag ringde en sköterska upp, och bad oss åka ner till akuten vid fem-tiden....

Så strax före fem äntrade vi väntrummet, där det satt ca 5 patienter... -Ja ja bara vi hinner hem till åtta, för då ska jag se på handboll, sa jag. HAHAHA....trodde jag ja...timmarna gick och vi turades om att ledsna... Ena stunden sa Alex att, nu skiter jag i det här, vi åker hem. Nästa sekund var det min tur att ledsna. Hungriga blev vi oxå.

Iaf fick vi träffa en kvinnlig läkare, som sa att han måste tillbaks i morrn bitti för utökad provtagning och lungröntgen!!

Så följetongen fortsätter.....Jo just ja...det blev ingen antibiotika heller....än!

Vi som skulle på kalas ikväll. Min svåger Matte fyller år. Ja ja, men vi kommer nån annan kväll med presenten! Grattis iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0