Ramundberget 2011

Nu så,är man på banan igen. Efter ett dygn med magsjuka har jag återvänt till livet.
Iaf startade vi vår fjällresa i söndags morse. VId halvnio var vi packade och klara..
Kaffepaus i Bollnäs, och strax efter två rullade vi in i Ramund...
Måndag fm begav vi oss till backen. Underbart skönt att slippa åka bil till liften. Madde var med oss, och vi hade en jättefin dag!
Skarsfjället.
När vi blev trötta och kalla åkte vi ner till restaurang Tusen och drack varm choklad!
Sen på tisdagskvällen blev Matilda magsjuk, och sen på natten började jag känna mig konstig. Så hela onsdagen tillbringade jag antingen i sängen eller på toan..... Nu mår jag mycket bättre och idag har jag varit i backen ett litet tag. Det blåste så mycket att det inte var så roligt.
Ikväll ska vi gå till "Rudolf" på natt-afterski och lyssna på ett coverband!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas ni är friska allihopa!Fernetbranca funkar annars....

2011-01-28 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0