Puh!

Tog mig äntligen i kragen och trimmade Kottan... Eller ja, försökte iaf... Hon är INTE samarbetsvillig! Fast Lovis är värre....

Madde har ju tjatat om att hon vill att jag tar med mig hundarna till Ramund, men så blir det inte! Jag vill ha semester... Iaf har jag lovat henne att filma hundarna, hmm... Ja, så här har vi del 1.

Titel: Kottan är vrång.
Handling: Försöker få henne till trimbordet. Hon är skeptisk!



Hon gör sig oerhört tung! Men till slut lyfte jag upp henne, hon kom inte undan!

         

Den andra lilla morrhoppan ser jag inte röken av. Ända sen jag tog fram trimbordet har hon tryckt under min säng. Henne orkar jag inte trimma idag, måste hämta kraft!

Kommentarer
Postat av: Maddeleen

hahaha kottan!

2011-01-07 @ 14:31:34
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: marie-anne

Ha ha ha vilken omedgörlig hund. Hennes blick på slutet av fimen,(om blickar kunde döda)

2011-01-10 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0