:(

Fy satan...igår kväll bet jag sönder en tand. Alex och jag satt och åt varma mackor, när det plötsligt ilade till nåt så vansinnigt. Just den tanden har det ilat i till och från hela hösten. När jag var till folktandvården strax före jul påtalade jag det, men de såg inget...

Iaf fall när jag tuggade lite så kände jag plötsligt hur tanden föll sönder...och en bit föll av. Äckligt var det, en gammal amalgamfyllning som sprack....

Hade tur och fick en akuttid idag på lunchen, så det blir lite småstressigt...men lika bra att få det gjort. Som tur är har jag ju frisktandvårdsavtal, så jag behöver ju inte betala nåt :)


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Halleluja för friskvårdsavtal, amen!

2011-01-19 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0