13 Januari

I morse var man allt annat än pigg. Men natten var lugn, sonen hade inga magkramper, tack o lov....

Hade en superlugn arbetsdag idag. På em bakade jag lite chokladrutor till vårt "fikarep"... Men det bidde inget rep, det bidde ingenting.. Nya tag nån annan dag...

Alex har fortfarande feber, fast idag har han"bara" 38 grader. Får väl ringa sjukan imorrn om det inte är bättre.

Jag fick paketavisering från H&M idag. Hämtade ut det på en gång. En lite glesstickad tröja:

    

   
    Den här kommer jag att gilla!

Sen köpte jag en tunika för endast 59kr. Har en likadan, fast puderrosa. Nu tog jag en vit.

    

Såklart kunde jag inte motstå armband, men 29kr är väl inte så mycket att säga om?

   

Det jag mest hade velat ha var ett par byxor, men de skulle komma i mars nångång...

Nu ska jag strax bänka mig framför teven. Sveriges match mot Chile i handbolls-VM... Och imorrn är jag ledig!!
    


Kommentarer
Postat av: Maddeleen

snajsiga tröjor (Y)



Jag drack predikstolen den var good :)

2011-01-14 @ 13:31:20
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0