Söndag 13 februari

Snart har den helgen passerat...Jag är fortfarande vansinnigt förkyld, med hosta och snuva.

Det blev som jag anade i fredags. Vi hamnade på Flustret. Kul att se så fint det har blivit där, efter helrenoveringen av undervåningen.

    
     De har byggt en stor fyrkantig bar mitt på golvet, och denna enorma lampa hänger ovanför!

    
     Gott med en Irish coffee, när man är lite ruggig...

De nyrenoverade toaletterna var riktigt fräscha, varje toa hade ett konstverk på väggen:

    

Kvällens artister var Alcazar, och de var väl bra...högt tempo, inövad koreografi, ja en helt okej scenshow!

    

    

Vid tvåtiden var jag hemma igen, och det var skönt att få lägga sig i sängen.

Lördagen blev en riktig slappardag. Soffan var min bästa vän. Tog mig ut på en promenad i finvädret, men jag känner att kroppen inte orkar så mycket. På em kom mamma hit och vi hjälptes åt att skotta lite på min gård. Sen blev det soffan igen för resten av kvällen.

Melodifestivalen var ju en sorglig historia. Jag vet att jag klagar varje år, men nu var det väl ändå sämsta någonsin.... Usch jag orkar inte prata om eländet...

Alex verkar ha det bra i värmlandsskogarna. Jag ringer och pejlar läget lite då och då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0