Solen !!

Efter en halvt om halvt sömnlös, hostig natt, klev jag upp vid åttatiden. Strålande väder, men 18 grader kallt! Med solens hjälp steg temperaturen till omkring 10 minus mitt på dan.

Så mycket piggare man känner sig när solen skiner...Tyvärr syns alla smulor och damm inne på golvet oxå...

Tänkte börja morgonen med att städa lite...och har man inte tillräckligt med jobb, så skaffar man sig det:

    
    När jag öppnade skåpet ovanför micron, fick jag ett paket Kalaspuffar i huvudet.....SUCK!!

Jag städade på, men efter ett tag kände jag mig tvungen att gå ut i finvädret. Jag gick ner på ängarna nedanför oss, och där kunde hundarna få springa av sig i skoterspåret:

    
     -Va vill du??

    
     -Jag tycker att det är lite kallt om tassarna jag!

    
     "En taggatråd,en taggatråd...."

    
    
     Vackert som en tavla!

    
    

Kottan blev kall om tassarna, och jag kände att jag inte hade så mycket ork, så det blev ingen jättelång promenad, men skönt var det!

Nu har Alex och jag kollat på Mission impossible 3, fast jag fick telefon, så jag missade slutet...

Kvällen ser ut att bli väldigt lugn. Sonen och jag får vårda våra förkylningar. Jag har proppat i mig så mycket tabletter i veckan p.g.a huvudvärk och axelvärk...Alvedon,Ibumetin, Diklofenak, Voltaren...inget hjälper... Snart får jag nog ta till tyngre droger...hahaha... Ikväll ska jag testa en ny medicin, som jag tror är lite muskelavslappnande iaf, rödvin heter den....

                                 
                                Receptfri är den med (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0