Lördag kväll...

Har precis tittat färdigt på melodifestivalen...återigen en sorglig historia...Samma skitlåtar, som man tycker sig ha hört förut. Enda undantaget var väl Playtones med sin rockabilly-musik...Fast egentligen tyckte jag att jag hade hört den med...hmm...Lite Baseballs-likt kanske?

Dagen har annars varit strålande men kall. Jag gick på promenad i 15-gradig kyla, men solen värmde mina kalla kinder iaf! Har småpysslat lite här hemma. Jag röjde i köket och plockade undan en massa vin- och glöggflaskor som stod framme och tog plats. De åkte in i ett skåp,så nu ser det såå rent och fint ut. Less is more....

Nu på kvällen åt Alex och jag tacos! Götteligöttgött!!

Fullmånen lyser och det är 19.4 minus ute just nu...Inte bra det! Dyrt blir det, när elräkningen dimper ned nästa gång...

                     
                      Hoppas man får sova i natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0