24 februari

Vaknade som vanligt vid halvsju...tittade, som vanligt på utetermometern...som vanligt var det sträng kyla.. Det var 26 minusgrader och luften såg så kall och tung ut, på nåt vackert sätt!
 
Monika och jag kom överens om att vi inte skulle gå nån hundpromenad på morgonen. Vovvarna hade nog inget emot att rastas en snabbis på gården.

Nu har jag lunch och solen skiner, det är endast 6 minus nu och man kan ana att det nånstans kommer en vår...
Ikväll ska jag ta en titt på mina pelargoner, som har stått hela vintern i källaren. Spännande att se om alla överlevt.

Plockade lite bland kläder och annat krafs i mitt sovrum nyss. Insåg att hundkorgen nog har gjort sitt. När man lyfter ur de mulliga plädarna ser man förfallet...hahaha....

    


Här en uppmaning: Tro inte på allt ni ser, det mesta är inte på riktigt, eller hur?

    


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Så i egentligen är hundkorgen hel!

2011-02-24 @ 19:35:08
Postat av: Annika

Hahaha...ja du har rätt, det är bara fake...den är JÄTTEFIN....;)

2011-02-24 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0