Ny vecka...

Herregud vad tiden rinner iväg! Knappt två veckor till jul bara...

Lovis verkar iaf må bra efter operationen. Hon slipper tratten och får ha en T-shirt ist...



Fick en liten present av en kund förra veckan....



I fredags var syrran o jag in till stan och shoppade lite. Fast första stoppet blev lite kinamat och ett glas rött, sen var vi redo... Vi skulle ju träffas på lördagen och fira "lilla" julafton, hemma hos dom, så vi var som tvungna att införskaffa en del julklappar.

Vi käkar ju inte traditionell julmat på Lilla julafton, utan då frossar vi i smörgåstårtor!


Jag har väl nästan aldrig känt mig så mätt som i lördags.....men såå gott det var!!

Och julgran har vi köpt! 330 spänn skulle de ha för den...

Om en vecka är Madde uppe i Ramund och jobbar....lite synd om mig....att jag inte kan få nån massage på ett tag. Hon har nu ikväll, försökt att ställa en diagnos på min onda, värkande gamla kropp. Det verkar som om jag lider av alla tänkbara fel på muskler och senor....  -Är du öm där? Har du ont där? Får du huvudvärk? Tinnitus? Har du en grop i axeln? Är du stel där?.....m.m...m.m.... -JAA! Tyvärr..allt stämmer.. Finns det nåt hopp? Eller är det bara att göra pölsa av mig direkt.....?

Äh! Nu ska jag ta mig till sängen och sova.... Fullspäckad dag imorrn....


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Du får kom hit å bli masserad...Så kan vi gråta en skvätt över att ha blivit "övergivna" av våra döttrar. Nej det är bra att de rör på sig!

2011-12-13 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0