Äntligen!!

Som vi har längtat...efter detta besked! Victoria är gravid!!! .....

               

Vad skönt, nu kan alla sluta spekulera.... Fast nu börjar spekulationerna om kön och namn såg jag på Aftonbladets hemsida. Spelbolagen har redan satt odds på namnen...Oscar, Gustav och Desiree' hör till lågoddsarna... 500 gånger pengarna om de döper ungen till Zlatan...200ggr om de väljer Göran...


På min egen front händer väl inte så mycket....Mest jobb tycker jag...här blir inga barn gjorda...hahaha

Iaf gjorde jag en god kasslerpaj med äppeltzatziki till middag, om nu nån skulle få för sig att undra över det...

    

Madde & Co verkar ha det bra i Turkiet.

Nej nu tror jag faktiskt att jag ska gå och krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0