Sjukrapport...

Jag mår verkligen inget vidare...Kände mig halvskaplig igår, fast skittrött. Hängde mest i soffan. Sen inatt vaknade jag och frös och mådde tjyvens....hostade och hade ont i skallen...gick på toa och passade på att ta tempen.. Jodå, feber hade jag om än inte så mycket. Låg sömnlös fram till morgonen då jag lyckades somna en stund. Idag söndag har jag inte orkat ta mig ur sängen knappt. Totalt orkeslös! Jag som ska jobba imorrn...hmm...

Igår den 2 april fyllde min älskade lilla Lovis 8 år! Hon och Kottan fick varsitt ben, nåt mer orkade jag inte fixa! Så nu är båda mina tjejer 8 år..riktiga damer...

     
    

Nu måste jag skynda mig att bli frisk, och framförallt hålla tummarna att Alex klarar sig. Vi drar ju nämligen upp till Ramund på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0