Tisdag 7 sep

Ännu en dag i mitt liv har snart passerat. En fin höstdag har det varit, fast jag har ju stått inne och jobbat. Känner ingen inspiration till nånting just nu. Skulle behöva nånting att se framemot.....

Madde har iaf kommit hem hit igen. De städade ur lägenheten i Mariefred idag, och Madde kom hit medans Niklas körde till Halmstad för att jobba lite. Hon hade bilen fullproppad med kläder och diverse saker, så just nu är det ett smärre kaos på övervåningen..... Om ett par månader åker de tillbaka till Ramund och kör ännu en säsong!

Om en liten stund ska jag slänga mig i soffan, tända lite ljus och kolla på fotboll.

Träningsvärken har släppt, nästan så jag kan sakna känslan av att kroppen har jobbat....

Tråkigt inlägg, jag vet, men är det tomt så är det....

Får väl ta nya tag i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0