Onsdag...

Dagen idag har varit väldigt lugn....inte mycket jobb... Jag tänkte stort i morse, att jag skulle hinna så mycket, men det blir ju aldrig som man tänkt sig...

Men jag har iaf bakat en smarrig kaka:


                   
                    "Falsk potatiskaka" heter den....

Vårat band är ju för tillfället decimerat till en trio, men vi ska iaf träffas i morrn, och då passar det ju bra med lite fikabröd!

Efter jobbet har jag gått med hundarna i nästan en timme. Skönt att få röra på sig. Jag känner mig riktigt fet och pluffsig...och då kanske man inte borde trycka i sig nån kaka.....men, men...en liten bit får man väl unna sig?

Jag hann prata med Madde en liten stund oxå, innan det bröts. Det är nog nåt vajsing med hennes telefon. Hon verkar iaf ha det bra där nere i Halmstad.

Nej nu ska jag gå och zappa på teven snart. det är ju flera program som jag vill se samtidigt! Hur ska man bete sig? Vilket I-landsproblem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0