Fy på mig...

Jag är en ond människa..... En elak djurplågare....

Fick för mig att jag skulle klippa klorna på hundarna efter kvällspromenaden...

Började med Lovis och de två första tassarna gick skapligt, hon tycker verkligen inte om det. Hon krumbuktar sig och försöker komma undan. När jag kom till tredje tassen var både hon och jag irriterade. Och vad händer då? Jo, givetvis rycker hon till och jag klipper till......i pulpan....med ett blodbad till följd...

Usch vad jag känner mig taskig. Det stillade sig efter en stund men det såg inte trevligt ut på golvet. Får försöka spola av henne lite senare,hon är rödstrimmig runt munnen med...

                                      

Idag på lunchen gjorde jag nåt test inför valet på internet. Valkompassen hette det. Man skulle svara på 50 frågor om politik eller samhället i allmänhet, och sen räknade de ut vilket parti som låg närmast mina svar. Innan jag talar om vilket parti som skulle passa mig, vill jag säga till mitt försvar att jag svarade -Ingen åsikt, på flera av dom.....


                       
 Ja men ni ser ju....jag är ju inte bara en ond hundägare, jag är rasist oxå.... med en aning religiös touch kanske...

Herrejesus, ska man ta och äta en negerboll kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0