Stopp och belägg(ning)

Tokstopp, har det varit nu i flera dagar...i mitt avlopp i köket :(  Fy satan vad det är hemskt. Försökte köra en diskmaskin i fredags, då steg "skitvattnet" i diskhon, så det såg ut som om nån hade mått riktigt illa där....

Iaf köpte jag ett rensband av den billigare sorten i fredags. Testade när jag kom hem, men kände mig lite stressad eftersom jag skulle på afterworken på Flustret. Så jag lät det bero...

Anna kom över och vi drack lite vin och åt småplock innan vi gick till tåget. Inne på Flustret skulle Bad Influence spela. De var skitbra!! Näst efter Bulldog är de bäst hittills.

Men vi hade bestämt innan, att vi endast var där för att lyssna på musiken, så vi åkte faktiskt hem efter sista setet. Tog med oss varsin hamburgare på tåget, och var hemma innan klockan var ett!

Tillbaka till mitt igenkorkade avlopp då... Jodå, idag stod jag inte ut längre. Monterade återigen ner rören som går ner i golvet. Körde med rensband och kokande vatten hur många gånger som helst...höll säkert på i 5 timmar. Till slut lyckades jag få vattnet att rinna igenom. Härligt!! Spolade i kranen flera minuter!

                                                    

Tyvärr steg det i hon, när jag körde en maskin disk, men det rinner iaf tillbaks nu....

Så var det söndag kväll igen då. Har precis duschat bort "rörmokarskiten" och ska strax slå mig ner i soffan och kolla på min favoritserie: Brothers&sisters som går på kanal nio :)

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Åh vad tråkigt det är med krånglande avlopp, toavtn började stiga i diskhon på landet, S--täckligt! Relita fick hjälpa oss, inte gratis direkt! B&S är kanon, by the way!

2010-11-01 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0