Måndag....igen..

Jaha, ännu en måndag. Det är lunch och jag har inget att skriva om....

Helgen passerade ju med blixtfart. I fredags var jag bara hemma och gjorde ingenting. I lördags var vi ett gäng som gick ner till "Gullans" pizzeria. Livemusik och ett par öl är ju aldrig fel :)

Men söndagen var seg, på alla sätt och vis. Ruggigt och grått ute och en kropp som bara ville sova...

Nu när det är måndag och man ska jobba, då är himlen klarblå och solen nästan irriterande stark! Jaja, inget man kan göra nåt åt.


                                      

Jag har, liksom min dotter börjat spela på Unibet. Nu jäklar, ska jag bli rik....hmm...eller inte.... Det började ju så bra. Fick in mina första satsningar och vann några hundringar, men sen.... Varför görs det inga mål i fotboll längre? Tvärsäkra hemmavinster (enligt mig, och oddset) slutar nästan jämt 0-0.

Nej jag ska nog göra som Madde, alltså satsa på NBA-basket eller vattenpolo i Rumänien eller tennis i Fillipinerna...

Inte ens Tierps hockeykillar kunde spöa Surahammar. Jag som satsat hela 30 kronor!

Nej nu kallar arbetet! Måste ju försöka få in pengar på nåt vis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0