La Dolce Vita...

Det ljuva livet...80-talet..visst var det väl härligt? Allting var så lätt då. Man tjänade pengar, flyttade hemifrån och livet lekte...



Även frisyrerna var ju bättre....ehh...eller?

Idag tog jag min våglocktång och testade på mitt hår...ser ju nästan ut som på 80-talet:

  
  

Rensade i en garderob och hittade lite gamla foton från den gamla goda tiden...Håll i er nu!

Här följer en frisyrkavalkad:

  
   På semester i Kolmården, året var 1989! Underbara solbrillor och ett härligt fluff i håret!


  
   Ja....nyårsafton 1986 stod det på det här kortet...finn inte mycket att tillägga....blicken verkar något ofokuserad.

  
   Vilken fantastisk lugg!Här skulle jag på en fest där temat var "blommor". Fick låna en blommig kavaj av syrran    kommer jag ihåg. 

Ja det var tider det. Nu när mina egna barn ser på korten håller de på att garva ihjäl sig. Undrar om deras barn gör så om 20 år?
                 
   
   

Kommentarer
Postat av: Pernillal

PudelrockareAnnika! Wow, det var tider det!

2010-10-21 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0