Dagarna...

Dagarna bara går, om dagarna.... Jag jobbar på,om dagarna Madde jobbar extra på dagis om dagarna och Alex går i plugget, vanliga dagar som bara passerar om dagarna...
Kallt har det blivit oxå,om dagarna. Brr, jag hatar att frysa. Har faktiskt tagit på mig långkalsonger på morgonpromenaderna.
Var det nån som såg "Hellenius hörna" förra veckan? Det roligaste jag sett på länge var nog när David gjorde parodi på Fritidsresors reklam, den med Mads Mikkelsen... I det här Youtube-klippet kommer originalreklamen direkt efter parodin:
Hahaha.....klockrent! -Var rädd om dagarna, som du har på dagarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellenius hörna är bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 17:37:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0