Helgrapport

Nu har jag lite att ta igen i bloggandet...

Få se nu....i fredags följde Anna och jag med ett gäng som skulle till Flustret. Vi hade skitkul och kom med sista tåget hem, nja... vissa hade redan åkt hem och nån missade tåget totalt.... Men men kul vare och man blev lite seg på lördan. Min förkylning bidrog nog till tröttheten...


"Happymakers" hör väl inte till de bästa jag har hört...rätt tråkiga faktiskt!

Natten blev till gryning...efter stekta ägg och Bullens pilsnerkorv hemma hos "plastbror" Magnus kom jag hem vid fyratiden.

Lördagen bjöd på strålande väder, men som sagt, jag var trött... Åkte till kyrkogården vid femtiden, när det var mörkt. Helt magiskt med alla tända ljus!




På kvällen kom Anna förbi och vi tog en mugg glögg. Sen började Madde och jag kolla på en film som hette Maffiabröder. Den höll på till klockan tre! Jag somnade till och från hela tiden men såg faktiskt slutet.

Idag söndag, hade jag inget direkt planerat. Pratade med syrran, och hörde om de ville komma hit o käka. Hade mycket mat kvar från igår....

Men då bestämde vi tvärt att ta en tur med Eckerölinjen istället. De serverar ju vilt i buffen. Sagt och gjort, Madde Alex och jag mötte upp Elsarbo-borna vid Österby och sen drog vi till Grisslehamn...


Det var inte bara vi som var hungriga...


Väldigt goda fiskrätter fanns det...


Alex var chaufför, så en liten Aalborg slank ner....i rent medicinskt syfte....


Om man åt vildand fick man se upp för hagel!?






I baren underhöll Nick Borgen...






Mina inköp...

Nu så, var den helgen över....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0