Hallå!

-Det var ett tag sen jag skrev. Så var ska man börja?.....

I fredags tog jag tåget in till stan. Jag skulle träffa tre tjejer som jag lärde känna på Pernilla Wahlgrens tjejträff! Vi var bjudna hem till Carina, som bor mitt i city. Efter en kopp kaffe gick vi ner till en mysig liten grekisk kvarterskrog och beställde mat, som vi tog med oss till Carinas lägenhet. Jag beställde fläskfile' med fetaostsås....ljuvligt gott!

       
      
Vi hade en jättetrevlig kväll, och 23.19 klev jag proppmätt på tåget hem!

Lördagen började lugnt. Jag och Madde gick ut och busade med hundarna på skolgården.

       
       Lovis tycker om att hoppa upp på saker...


      
       Kottan tar det lite lugnare....

När vi kom hem bakade jag en saffranskaka:

       

På kvällen gick Susanne och jag ner till "Gullans", där Anna och Carina väntade på oss. Vi träffade folk och hade allmänt trevligt, ända tills slutet, då några ungdomar började bråka... Bråket trappades upp ute på parkeringen, och det blev smått kaotiskt! Jag gick hem efter ett tag och rätt som det var, hade jag hungriga nattsuddare på besök...kom väl i säng runt halvfem....

Söndagen blev en enda lång repdag. Vi träffades klockan tio och slutade halvfem på em. Riktigt kul var det, många nya låtar som ska sitta tills spelningen på lördag.

Ja det var den helgen det. Ny vecka, nya utmaningar väntar. På fredag åker Madde upp till Ramis igen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0